Produsul comandat s-a deterioarat în timpul transportului
PRODUSUL A AJUNS DETERIORAT
Vă rugăm să verificați întotdeauna produsul la livrare.
La primirea coletului, clientul trebuie să verifice integritatea coletului. Dacă ambalajul este deteriorat, cereți curierului să preia procesul-verbal de avarie. Deteriorarea nu duce întotdeauna la deteriorarea reală a produsului.
Dacă produsul deteriorat a fost preluat, vă rugăm să completați formularul de reclamație din linkul de mai jos.
Vă rugăm să specificați următoarele: numărul comenzii și produsul (produsele) pe formularul de reclamație. În rublica Descrierea erorii, descrieți eroarea cât mai precis posibil și atașați fotografii cu produsul deteriorat.
Vă rugăm să încercați să faceți fotografia de cea mai bună calitate, de preferință cu cele mai bune efecte de lumină și din mai multe unghiuri.
Vă vom anunța cu privire la următorul pas al reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea reclamației.
Trebuie să ridic un produs care aparent are ambalajul deteriorat?
Dacă produsul are un ambalaj vizibil deteriorat, nu înseamnă că produsul este deteriorat în interiorul ambalajului. În toate cazurile, vă rugăm să verificați și integritatea produsului în prezența unui curier.
Dacă verificarea este ratată și produsul este deteriorat
Vă rugăm să completați formularul de reclamație, fotografiați produsul împreună cu deteriorarea și ambalajul produsului și atașați-l la formular.
Vă vom anunța cu privire la următorii pași în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea documentației.
Cum pot returna un produs deteriorat?
Se poate returna produsul doar după primirea formularului de reclamație,
Serviciul nostru cu Clienți vă va contacta în cel mult 3 zile lucrătoare cu privire la returnarea produsului.
Site-ul nostru va rezolva returnarea produsului cu serviciul de curierat GLS, cu posibilitatea ridicării unui colet. Comandăm ridicarea de la serviciul de curierat, așa că tot ce trebuie să faceți este sa predați produsul ambalat cu grijă și toate accesoriile acestuia la curier la data stabilită cu dvs.
Cum și unde pot afla despre remedierea reclamațiilor?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro
Nu găsești răspunsul la întrebarea ta?
Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la info@inlea.ro
Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale (link).