Dreptul de retragere / Retragere de la cumpărare
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Dreptul de retragere / Retragere de la cumpărare

Noul produs achiziționat nu este potrivit pentru mine/ Nu este la ceea ce mă gândeam

Produsul pe care l-ați cumpărat nu corespunde așteptărilor Dvs., nu este la ceea ce v-ați gândit? Cumpărătorul calificat drept consumator se poate retrage din contact în termen de 14 zile de la primirea produsului fără nici un fel de explicație.

Clientul care nu se califică drept consumator (firmă, asociație, fundație, etc.) nu are dreptul de retragere în termen de 14 zile fără justificare.

1. Primul pas
Intenția de retragere o puteți face completând Declarația de retragere (atașat link-ul PDF). Declarația de retragere completată vă rugăm să o trimiteți la următoarea adresă de e-mail: info@inlea.ro
În câmpul subiectului e-mailului, vă rugăm să scrieți numărul comenzii în următorul fel: „Comanda 123456789 – anulare/retragere”

2. Al doilea pas
Vă rugăm să selectați unde doriți să returnați produsul:
La firma de curierat GLS (colet normal):
Str. Gării 63A
Vladimirescu 317405
Romania
La firma de curierat Fan Courier (doar pentru colete supradimensionate):
Intravilan Arad
DN69 FN
VGP PARK
310059
România

3. Al treilea pas
Trimiteți documentul de confirmare a returnării produsului la adresa de e-mail info@inlea.roemail címre.
subiectului e-mailului, vă rugăm să scrieți numărul comenzii în următorul fel: „Comanda 123456789”/returnare.”

Întrebări frecvente

La returnarea unui produs, vă rugăm să returnați produsul cu toate accesoriile sale, dacă este posibil în ambalajul original, din fabricație, sau în cel mai atent ambalaj dacă acesta nu este disponibil.

Pachete trimise cu ramburs la livrare, din păcate nu putem ridica!

Pentru rambursarea întregii sume a prețului de achiziție plătit, returnarea produsului trebuie să fie completă, inclusiv toate accesoriile incluse în pachet. În cazul unui produs incomplet, nu vom putea rambursa prețul integral de achiziție.

Desigur, pentru că tocmai acesta este dreptul de retragere, astfel încât în perioada de 14 zile să putem fi siguri că produsul este potrivit pentru utilizarea prevăzută și îndeplinește scopurile noastre individuale de utilizare, deci despachetarea și testarea produsului nu va avea ca rezultat pierderea dreptului nostru de retragere (cu excepția produselor de sănătate și igienă sigilate).

Când v-ați decis că nu aveți nevoie de produs, nu trebuie să-l mai folosiți pentru a-l putea returna în cea mai bună stare posibilă. Cumpărătorul fiind responsabil față de vânzător pentru orice depreciere rezultată din utilizarea peste testul cerut, pentru a determina proprietățile și performanța produsului. Astfel, vânzătorul nu este obligat să ramburseze integral prețul și costurile produsului.

14 zile înseamnă 14 zile calendaristice începând cu prima zi calendaristică de la primirea produsului (de exemplu, dacă produsul a fost primit vineri, prima zi a perioadei de 14 zile este sâmbăta).

Pentru a respecta termenul limită, data returnării produsului este crucială pentru retragere. Dacă postați produsul după 14 zile, dreptul de retragere nu poate fi exercitat.

Costul returnării produsului este suportat de cumpărător.

Prețul produsului vă va fi rambursat în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere.

Rambursările se vor face în același mod în care ați plătit prețul de achiziție, cu excepția numerarului sau rambursului la livrare. În caz de numerar sau ramburs, prețul de achiziție va fi rambursat în contul bancar trimis de dumneavoastră în Declarația de retragere.

În cazul plății cu cardul de credit, este posibil și transferul prețului de achiziție înapoi în contul bancar, în acest caz vă rugăm să introduceți și numărul contului bancar în Declarația de retragere.

Rambursările pot fi reținute de magazinul nostru website până când produsul (produsele) au fost returnate sau cumpărătorul a furnizat dovada că au fost returnate: se va lua în considerare prima dintre cele două date.

  • în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, după prestarea intregului serviciu, dacă afacerea a început prestarea cu acordul prealabil expres al Consumatorului si Consumatorul recunoaște ca îsi pierde dreptul de reziliere după prestare a întregului serviciu;
  • în ceea ce privește un produs sau serviciu al cărui preț nu este supus unor posibile fluctuații în timpul perioadei deschise pentru exercitarea dreptului de retragere de către întreprinderea de pe piața financiară;
  • perisabile sau de scurtă durată;
  • în cazul unui produs sigilat care, din motive de sănătate sau igienă, nu poate fi returnat după deschidere după livrare;
  • în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat inseparabil cu un alt produs după predare;
  • în cazul unei băuturi alcoolice a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței care nu pot fi controlate de întreprindere și al cărei preț a fost convenit de părți la momentul încheierii contractului de vânzare, dar nu este îndeplinit până la data de 30. ziua următoare încheierii sale;
  • în cazul unui contract de afaceri în care consumatorul la solicitarea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere;
  • în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea unei înregistrări audio sau video sigilate și a unei copii a unui software de calculator, dacă Consumatorul a deschis ambalajul după livrare
  • pentru ziare, reviste periodice, altele decât contractele de abonament
  • în cazul contractelor atribuite prin licitație publică;
  • în cazul unui contract de furnizare de servicii de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau petrecere a timpului liber, cu excepția unui serviciu rezidențial, în care a fost stabilită o dată de executare sau o limită de timp specificate în contract;
  • în ceea ce privește conținutul de date digitale furnizat pe un suport intangibil, dacă afacerea a început prestația cu acordul prealabil expres al Consumatorului și Consumatorul a declarat în același timp că își pierde dreptul de retragere după începerea prestației.

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la info@inlea.ro.

Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale.