Dreptul de retragere / Retragere de la cumpărare
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Dreptul de retragere / Retragere de la cumpărare

  1. Noul produs achiziționat nu este potrivit pentru mine/ Nu este la ceea ce gândeam 

Produsul pe care l-ați cumpărat nu corespunde așteptărilor Dvs., nu este la ceea ce v-ați gândit? Cumpărătorul calificat drept consumator se poate retrage din contact în termen de 14 zile de la primirea produsului fără nici un fel de explicație.  

Clientul care nu se califică drept consumator (firmă, asociație, fundație, etc.) nu are dreptul de retragere în termen de 14 zile fără justificare. 

1.Primul pas 
Intenția de retragere o puteți face completând Declarația de retragere (atașat link-ul PDF). Declarația de retragere completată rugăm o trimiteți la următoarea adresă de e-mail: info@inlea.ro. 
În câmpul subiectului e-mailului, rugăm scrieți numărul comenzii în următorul fel: „Comanda 123456789 – anulare/retragere 
 
 

2.Al doilea pas 
rugăm selectați unde doriți returnați produsul: 

La firma de curierat  GLS (colet normal): Str. Gării 63A, Vladimirescu 317405, Romania 

La firma de curierat Fan Courier (doar pentru colete supradimensionate): Intravilan Arad, DN69 FN, VGP PARK, 310059, România 

3.Al treilea pas 
Trimiteți documentul de confirmare a returnării produsului la adresa de e-mail info@inlea.ro. În câmpul subiectului e-mailului, rugăm scrieți numărul comenzii în următorul fel: „Comanda 123456789”/returnare. 

Trebuie returnez produsul/produsele în ambalaj nedeteriorat? 

La returnarea unui produs, rugăm returnați produsul cu toate accesoriile sale, dacă este posibil în ambalajul original, din fabricație, sau în cel mai atent ambalaj dacă acesta nu este disponibil. Pachete trimise cu ramburs la livrare, din păcate nu putem ridica! 

Ce se întâmplă dacă returnez bunurile incomplet, de exemplu fără accesorii? 

Pentru rambursarea întregii sume a prețului de achiziție plătit, returnarea produsului trebuie fie completă, inclusiv toate accesoriile incluse în pachet. În cazul unui produs incomplet, nu vom putea rambursa prețul integral de achiziție. 

Pot încerca folosesc produsul în timpul perioadei de retragere? 

Desigur, pentru tocmai acesta este dreptul de retragere, astfel încât în ​​perioada de 14 zile putem fi siguri produsul este potrivit pentru utilizarea prevăzută și îndeplinește scopurile noastre individuale de utilizare, deci despachetarea și testarea produsului nu va avea ca rezultat pierderea dreptului nostru de retragere (cu excepția produselor de sănătate și igienă sigilate). 

Când v-ați decis nu aveți nevoie de produs, nu trebuie -l mai folosiți pentru a-l putea returna în cea mai bună stare posibilă. Cumpărătorul fiind responsabil față de vânzător pentru orice depreciere rezultată din utilizarea peste testul cerut, pentru a determina proprietățile și performanța produsului. Astfel, vânzătorul nu este obligat ramburseze integral prețul și costurile produsului. 

 

 

 

 

 

 

 

Cum se calculează perioada de 14 zile? 

 

14 zile înseamnă 14 zile calendaristice începând cu prima zi calendaristică de la primirea produsului (de exemplu, dacă produsul a fost primit vineri, prima zi a perioadei de 14 zile este sâmbăta). 

Pentru a respecta termenul limită, data returnării produsului este crucială pentru retragere. Dacă postați produsul după 14 zile, dreptul de retragere nu poate fi exercitat. 

 

Cine suportă costul returnării produsului? 

Costul returnării produsului este suportat de cumpărător. 

 

Când vor fi returnați banii? 

Prețul produsului va fi rambursat în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere. 

 

Rambursările se vor face în același mod în care ați plătit prețul de achiziție, cu excepția numerarului sau rambursului la livrare. În caz de numerar sau ramburs, prețul de achiziție va fi rambursat în contul bancar trimis de dumneavoastră în Declarația de retragere. 

În cazul plății cu cardul de credit, este posibil și transferul prețului de achiziție înapoi în contul bancar, în acest caz rugăm introduceți și numărul contului bancar în Declarația de retragere. 

 

Rambursările pot fi reținute de magazinul nostru website până când produsul (produsele) au fost returnate sau cumpărătorul a furnizat dovada au fost returnate: se va lua în considerare prima dintre cele două date. 
 
 

Pentru ce produse, dreptul de retragere din contractul de vânzare nu poate fi exercitat în termen de 14 zile? 

a.    în cazul unui contract de prestare a unui serviciu, după prestarea intregului serviciu, dacă afacerea a început prestarea cu acordul prealabil expres al Consumatorului si Consumatorul recunoaște ca îsi pierde dreptul de reziliere după prestare a întregului serviciu; 

b.    în ceea ce privește un produs sau serviciu al cărui preț nu este supus unor posibile fluctuații în timpul perioadei deschise pentru exercitarea dreptului de retragere de către întreprinderea de pe piața financiară; 

c.    perisabile sau de scurtă durată; 

d.    în cazul unui produs sigilat care, din motive de sănătate sau igienă, nu poate fi returnat după deschidere după livrare; 

e.    în ceea ce privește un produs care, prin natura sa, este amestecat inseparabil cu un alt produs după predare; 

f.    în cazul unei băuturi alcoolice a cărei valoare reală depinde de fluctuațiile pieței care nu pot fi controlate de întreprindere și al cărei preț a fost convenit de părți la momentul încheierii contractului de vânzare, dar nu este îndeplinit până la data de 30. ziua următoare încheierii sale; 

g.    în cazul unui contract de afaceri în care consumatorul la solicitarea expresă a consumatorului pentru a efectua lucrări urgente de reparații sau întreținere; 

h.    în ceea ce privește vânzarea și cumpărarea unei înregistrări audio sau video sigilate și a unei copii a unui software de calculator, dacă Consumatorul a deschis ambalajul după livrare 

i.    pentru ziare, reviste periodice, altele decât contractele de abonament 

j.    în cazul contractelor atribuite prin licitație publică; 

k.    în cazul unui contract de furnizare de servicii de cazare, transport, închiriere de mașini, catering sau petrecere a timpului liber, cu excepția unui serviciu rezidențial, în care a fost stabilită o dată de executare sau o limită de timp specificate în contract; 

l.    în ceea ce privește conținutul de date digitale furnizat pe un suport intangibil, dacă afacerea a început prestația cu acordul prealabil expres al Consumatorului și Consumatorul a declarat în același timp își pierde dreptul de retragere după începerea prestației. 

 

Nu găsești răspunsul la întrebarea ta? 

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., rugăm contactați serviciul nostru pentru clienți la info@inlea.ro 
Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale (link).