Termeni si Conditii
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Termeni si Conditii

Detalii despre furnizor:

      Numele furnizorului: Aga24 Online s.r.o.

      Sediul furnizorului (și în același timp locul reclamațiilor): 94501 Komárno, Veľký Harčáš 139

      Detaliile furnizorului, pentru comunicarea cu utilizatorii, adresa poștală electronică utilizată în mod regulat : info@inlea.ro

      Număr de înregistrare: 50704931

      Cod fiscal: SK2120459418

      Numele autorității de înregistrareRegistrul Comerțului Judecătoriei Nitra, Număr introducere: 42496/N

      Număr de telefon: +40 (31) 2295919

      Limba contractului: limba slovacă

      Numele furnizorului de web hosting, adresa, adresa e-mail:

      Compania Websupport, s.r.o.

      Sediul: Staré grunty 12, 841 04 Bratislava,

      Contact: https://www.websupport.sk/

      Contact: HELPDESK@WEBSUPPORT.SK


       Urmatoarele reguli stabilesc politica de confidentialitate si securitate a datelor procesate de INLEA.ro, in special a datelor cu caracter personal conform Regulamentului European 679/2016 (GDPR). Aceasta politica explica in ce mod utilizam noi, INLEA.ro, in calitate de operator, orice tip de informatie personala pe care ne-o puteti oferi pe parcursul utilizarii site-ului sau plasarii unei comenzi online.

      Pentru mai multe informatii privind procesarea datelor dumneavoastra cu caracter personal va rugam sa accesati acest link


      Informatii personale inseamna orice tip de informatie care va identifica pe dumneavoastra in nume personal (de exemplu numele dumneavoastra, adresa sau e-mailul). Informatiile oferite in momentul in care va inregistrati sunt folosite pentru a va permite sa aveti acces la anumite parti ale site-ului INLEA.ro cum ar fi reutilizarea adreselor deja salvate, posibilitatea de a vedea istoricul comenzilor anterioare, posibilitatea de a primi cupoane promotionale in functie de comenzile deja efectuate si desigur la eliberarea documentelor fiscale sau de transport in urma vanzarii de produse sau servicii.


      Colectam informatiile de la clienti pentru a putea onora comenziile si pentru a servi cat mai bine clientii nostri cu informatii complete referitoare la starea comenziilor sau a livrarii. Informatiile colectate includ: numele, adresa de livrare, adresa de facturare, numerele de telefon, adresa de e-mail. Informatiile referitoare la cartile de credit nu vor fi colectate sau salvate de catre site-ul nostru. De asemenea vom avea nevoie de informatiile referitoare la cont (adresa e-mail si parola), pentru ca dumneavoastra sa va puteti accesa ulterior contul creat, parola fiind insa pastrata in mod criptat, fara posibilitate de decriptare.


      Cand va revizuiti informatia personala, noi va oferim spre utilizare un server cu grad inalt de siguranta. Software-ul acestui server cripteaza informatia pe care o introduceti dumneavoastra, inainte de a ne fi transmisa noua. In plus, avem proceduri de securitate care acopera stocarea si divulgarea informatiilor dumneavoastra, pentru a preveni accesul neautorizat si pentru a actiona in concordanta cu legislatia din Romania si Uniunea Europeana referitoare la protejarea datelor cu caracter personal. Acest lucru inseamna ca, uneori, este posibil sa va cerem sa faceti dovada identitatii dumneavoastra inainte de a va dezvalui anumite informatii personale.


      Va vom informa daca apar schimbari in politica noastra de confidentialitate care pot afecta modul in care utilizam informatia furnizata de dumneavoastra. Cu toate acestea, noi ii incurajam pe utilizatori sa fie responsabili in ceea ce priveste confidentialitatea datelor personale si sa verifice din cand in cand regulile stipulate de aceasta politica, pentru a-si reactualiza preferintele.


      Plata si Livrarea


      Toate preturile includ TVA.


      Orice comanda plasata prin intermediul site-ului INLEA.ro are valuare contractuala si presupune acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare.


      Livrarea produselor se face prin firma de curierat CARGUS. Costul transporturilor sânt următoarele:

      0 - 5 kg     24 RON

      5 - 10 kg    34 RON

      10 - 15 kg  38 RON

      15 - 30 kg   49 RON

      Plata la livrare/ramburs: 6,50 RON



      Livrarea se va realiza in 3-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii exceptand sarbatorile legale. In cazuri exceptionale, in care produsul comandat nu se afla in stoc la momentul plasarii comenzii, veti fi anuntat de operatorii Inlea.ro iin legatura cu posibilitatea de livrare la o data ulterioara, fara a garanta insa acest lucru. Este posibil ca un produs cu stoc epuizat sa nu se mai poata readuce in stoc, respectiv pretul sau caracteristicile acestuia sa difere la o achizitie ulterioara.


      Produsele care nu se afla momentan in stoc nu pot fi livrate.


      Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.


      Pentru comenzile platite cu cardul, procesarea acestora se realizeaza prin intermediul SaferPay in calitate de procesator de plati si partener INLEA.ro. INLEA.ro nu stocheaza nici un fel de informatii legate de card si nu poate fi facut raspunzator de nici o frauda asupra cardului folosit la plasarea comenzii. In cazul returului de produse pentru comenzile platite cu cardul, contravaloarea acestora va fi restituita in contul aceluiasi card folosit la plasarea comenzii, imediat ce produsele au ajuns la depozitul INLEA.ro si s-a facut verificarea acestora. In cazul comenzilor anulate, dar expediate catre client, restituirea contravalorii comenzii se va face doar dupa returul coletului deja expediat. Intervalul de retunare a banilor pe card din momentul solicitarii INLEA.ro catre procesatorul de plati SaferPay poate varia in functie de procedurile acestuia pana la 48 de ore.


      Nu se fac livrari in afara Romaniei.


      Procedura de comandă, încheierea contractului:

      În cazul în care Vânzătorul, în ciuda tuturor diligențelor, afișează un preț incorect pe magazinul online, în special un preț de "0" RON sau "1" RON care este în mod evident incorect, de exemplu, semnificativ diferit de prețul bine-cunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, sau un preț de "0" RON sau "1" RON din cauza unei erori de sistem, Vânzătorul nu este obligat să livreze produsul la prețul incorect, dar se poate oferi să livreze produsul la prețul corect, în cunoștință de cauză Utilizatorul se poate retrage de la cumpărare.

      În conformitate cu jurisprudența națională, o abatere semnificativă de cel puțin 50% de la valoarea de piață a produsului sau serviciului în cauză, indiferent dacă este pozitivă sau negativă, este considerată o abatere semnificativă.

      Cu toate acestea, am dori să informăm consumatorii că legea nu definește conceptul de disproporție evidentă a valorii (Codul civil).


      Responsabilitati privind produsele


      Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva.


      INLEA.ro garanteaza inlocuirea si/sau acceptarea returului produselor ce vor fi considerate neconforme cu descrierea de pe site sau cu asteptarile clientului termen de 14 de zile calendaristice de la livrarea acestora. INLEA.ro nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, daca acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta INLEA.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare.


      Stocurile de produse afisate pe site pot sa difere in anumite situatii de stocurile reale, de aceea confirmarea produselor este garantată doar dacă o comandă va fi confirmată telefonic. Confirmarea de comanda primita prin e-mail nu ofera nici un fel de garantie in privinta rezervarii produselor sau a stocului si nu are valoare fiscala.


      Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul sau functionalitatea, iar in acest caz INLEA.ro garanteaza returul produselor pe propria cheltuiala in termen de 14 de zile calendaristice de la livrare. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor INLEA.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, INLEA.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.


      Returul produselor


      In cazul in care produsul comandat nu corespunde prezentarii de pe site-ul www.INLEA.ro sau prezinta defecte de fabricatie, puteti solicita inlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ati primit. În acest caz, NU suportați costurile de transport retur.


      Informatii privind exercitarea dreptului de retragere

      Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. În acest caz, va trebui să suportați costurile transportului retur.

      Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor sau, in cazul bunurilor multiple comandate printr-o singura comanda si livrate separat, data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.

      Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca trimisa prin email sau posta catre Aga24 Online s.r.o. utilizand datele de contact puse la dispozitie in acest scop. Puteti folosi modelul de retragere alaturat; folosirea lui nu este insa obligatorie.

      Pentru a respecta termenul-limita de retragere, este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.


      Consecintele retragerii

      Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.

      Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

      Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului de la care au fost expediate, adresa pe care o veti primi in scris, prin email, imediat dupa confirmarea primirii solicitarii de retragere, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile calendaristice. După cum este precizat mai sus, va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.

      Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.




      Potrivit articolului 9, Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, "consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14."


      Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

      "(1) Profesionistul (AGA 24 Online s.r.o.) ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11.

      (2) Profesionistul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii."


      Obligatiile consumatorului in cazul retragerii, conform articolului 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014

      "(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

      (2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. [...]

      (3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).

      (4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor."


      Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 click aici


      Produsele returnate vor fi trimise la adresa 94501 Komárno, Veľký Harčáš 139,., tel: + 40(31)2295919, adresa care va fi comunicata de catre agentul de vanzari in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa decat cea specificata de agentul de vanzari.


      RECLAMAȚIE

      Procesul unei plângeri/reclamații  de succes 

      Este important pentru echipa INLEA ca clienții noștri să folosească produsele noastre cu deplină satisfacție.

      Din acest motiv, încercăm să remediem orice problemă care poate apărea, cât mai bine posibil.

      Reclamațiile sunt tratate după consultarea producătorului/furnizorului.

      În cazul unui schimb în garanție, trebuie să returnăm produsul defect producătorului, deci schimbul este posibil doar dacă returul poate fi rezolvat (dacă este necesar, vom returna produsul cu ajutorul serviciului de curierat GLS, FanCourier).

      În cazul pieselor care lipsesc din ambalajul din fabrică, vă rugăm să ne semnalați cu o reclamație în scris: cu denumirea produsului de înlocuit, pentru care schema de montaj din ambalaj vă va ajuta. 

      În cazul produsului detectate la primire:

      La primirea coletului, Cumpărătorul trebuie sa verifice integritatea ambalajului.

      Curierul trebuie să raporteze orice deteriorare a suprafeței. Deteriorarea nu are ca rezultat întotdeauna deteriorarea reală a produsului, totuși, împreună cu un protocol, timpul de administrare poate fi scurtat. 


      În caz de deteriorare/defecțiune în timpul utilizării:

      Dacă produsul este deteriorat sau funcționează defectuos în timpul utilizării zilnice, nu mai utilizați produsul din cauza riscului de deteriorare și accidente ulterioare.

      Tratarea reclamațiilor începe din ziua în care se face raportul.

      Vânzătorul (INLEA) trebuie să depună eforturi pentru ca reparația sau înlocuirea să fie finalizată în 15 (cincisprezece) zile.

      Dacă durata reparației sau înlocuirii depășește 15 (cincisprezece) zile, suntem obligați să informăm Consumatorul cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii.

      Informațiile pot fi trimise electronic sau într-un alt mod adecvat pentru dovada primirii de către consumator, cu acordul prealabil al consumatorului.

      Pentru returnarea produsului/produselor vă rugăm să ne semnalați telefonic (+40 31 229-5919) sau prin e-mail (info@inlea.ro), după care firma INLEA va rezolva cererea de ridicare a produsului cu firma de curierat.

      Când returnați produsul, vă rugăm să-l împachetați cu grijă, astfel încât să nu mai apară daune în timpul transportului.

      După trimitere, vă rugăm să păstrați cu grijă bonul de livrare.


      Garantia produselor


      Garantie comerciala


      Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului/producatorului.


      Garantia de conformitate


      Toate produsele beneficiaza, prin lege, de garantia de conformitate care reprezinta perioada legala de 2 ani in care consumatorului i se aduce produsul la conformitate in mod gratuit. Conformitatea se refera la caracteristicile produsului oferite consumatorului prin publicitatea aferenta facuta de vanzator/producator.


      In cadrul termenului de garantie de conformitate producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform Ordonantei nr. 9/2016 pentru modificarea si completarea Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, respectiv orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depași 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului (atunci cand nu se impun masuri reparatorii) sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare (in cazul in care produsul trebuie trimis in service pentru diagnoza si reparatie). Metoda de solutionare a garantiei va fi comunicata in scris, prin email sau personal daca predarea se face in magazin, de catre personalul INLEA.ro sau service-ul autorizat sa remedieze problemele de garantie semnalate.


      Conform OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare.


      Dispozitii finale


      Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.


      Dreptul de folosinta asupra continutului - text si imagini apartine exclusiv Aga 24 Online s.r.o.

      Pentru orice sesizare legata de incalcarea dreptului de folosinta sesizata pe site ne puteti contacta la adrea: inlea@inlea.ro


      Cod de conduita si bune practici


      TRUSTED - Standarde Trusted.RO

      ARMO - Codul de Bune Practici pentru Comertul Online din Romania


      Ultima actualizare: 18 Mai 2020