Produs deteriorat sau defect în perioada de garanție
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Promoții Noutăți Oferte speciale

Produs deteriorat sau defect în perioada de garanție

Reklamații referitoare cu un produs

Site-ul nostru se străduiește să cumpără produse de calitate și să le obțină pe toate de la furnizori cunoscuți și de încredere. Cu toate acestea, dacă produsul nu funcționează, atunci vom repara, vom înlocui sau rambursăm prețul de achiziție al produsului defect.

Ca prim pas în reclamația dvs., vă rugăm să completați formularul de reclamație de la linkul de mai jos! Vă vom anunța cu privire la următorul pas al reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea reclamației.

Întrebări frecvente

Scrisoarea de garanție va fi trimisă la adresa de e-mail al dvs în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului.

Dacă nu ați primit documentul de garanție, vă rugăm să ne scrieți la adresa noastră de e-mail și vom rezolva cererea.

Eliberarea neregulată a documentului de garanție sau nepredarea acestuia către consumator nu afectează valabilitatea angajamentului de garanție, în cazul în care factura este disponibilă, obligația magazinului nostru web de a trata obiecția.

Ne străduim ca reparația să fie finalizată în termen de 15 zile, cu toate acestea, reparația sau înlocuirea poate dura mai mult, caz în care site-ul nostru este obligat să vă informeze cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii.

Vă rugăm să completați formularul de reclamație în linkul de mai jos.

Vă rugăm să specificați următoarele: numărul comenzii și produsul (produsele) pe formularul de reclamație.

În rublica Descrierea erorii, descrieți reclamația cât mai precis posibil și atașați fotografii cu produsul primit. Vă rugăm să încercați să faceți fotografia de cea mai bună calitate, de preferință cu cele mai bune efecte de lumină și din mai multe unghiuri.

Nu este necesar, deoarece ambalajul nu face parte din procedura de tratare a reclamațiilor. Cu toate acestea, dacă ambalajul original este disponibil, produsul va asigura o protecție adecvată în timpul transportului.

Cu toate acestea, ambalați întotdeauna produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea ulterioară în timpul transportului.

Da, returnați produsul cu accesorii. Service-ul poate necesita, drept urmare se poate reduce semnificativ timpul de reparare a produsului.

Ne vom ocupa întotdeauna de o astfel de reclamație individual, vă vom contacta după primirea reclamației și vă vom informa dacă dorim să returnăm accesoriul produsului sau întregul produs.

Produsul reparat va fi returnat la adresa pe care ați completat-o în formularul de reclamație.

În cazul în care Departamentul de reclamații constată că produsul nu poate fi reparat, magazinul nostru online este obligat să înlocuiască produsul în termen de 8 zile. Dacă nu este posibilă schimbarea produsului, magazinul nostru este obligat să restituie cumpărătorului prețul de achiziție în termen de 8 zile.

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., vă rugăm să contactați Serviciul nostru Clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro.

Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale.