Produs deteriorat sau defect în perioada de garanție
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Produs deteriorat sau defect în perioada de garanție

  1. RECLAMAȚII REFERITOARE CU UN PRODUS 

Site-ul nostru se străduiește cumpără produse de calitate și le obțină pe toate de la furnizori cunoscuți și de încredere. Cu toate acestea, dacă produsul nu funcționează, atunci vom repara, vom înlocui sau rambursăm prețul de achiziție al produsului defect. 

Ca prim pas în reclamația dvs., rugăm completați formularul de reclamație de la linkul de mai jos! vom anunța cu privire la următorul pas al reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea reclamației. 

 

 

 

Cum obțin  certificatul de garanție? 

Scrisoarea de garanție va fi trimisă la adresa de e-mail al dvs în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea produsului. 

Nu am primit certificatul de garanție, certificatul de garanție nu este completat, ce trebuie fac în acest caz? 

Dacă nu ați primit documentul de garanție, rugăm ne scrieți la adresa noastră de e-mail și vom rezolva cererea. 

Eliberarea neregulată a documentului de garanție sau nepredarea acestuia către consumator nu afectează valabilitatea angajamentului de garanție, în cazul în care factura este disponibilă, obligația magazinului nostru web de a trata obiecția. 

 

 

Cât timp poate dura reparația? 

Ne străduim ca reparația fie finalizată în termen de 15 zile, cu toate acestea, reparația sau înlocuirea poate dura mai mult, caz în care site-ul nostru este obligat informeze cu privire la durata estimată a reparației sau înlocuirii.. 

 

Ce fel de documente sunt necesare pentru a trata o reclamație? 

rugăm completați formularul de reclamație în linkul de mai jos. 

rugăm specificați următoarele: numărul comenzii și produsul (produsele) pe formularul de reclamație 

În rublica Descrierea erorii, descrieți reclamația cât mai precis posibil și atașați fotografii cu produsul primit. rugăm încercați faceți fotografia de cea mai bună calitate, de preferință cu cele mai bune efecte de lumină și din mai multe unghiuri. 

 

Trebuie returnez produsul în ambalajul original? 

Nu este necesar, deoarece ambalajul nu face parte din procedura de tratare a reclamațiilor. Cu toate acestea, dacă ambalajul original este disponibil, produsul va asigura o protecție adecvată în timpul transportului. 

Cu toate acestea, ambalați întotdeauna produsul cu atenție pentru a evita deteriorarea ulterioară în timpul transportului. 

 

 

 

Trebuie returnez accesoriile împreună cu produsul care solicită reclamația? 

 

Da, returnați produsul cu accesorii. Service-ul poate necesita, drept urmare  se poate reduce semnificativ timpul de reparare a produsului. 

 

Dacă accesoriul este deteriorat, trebuie returnez produsul principal? 

 

Ne vom ocupa întotdeauna de o astfel de reclamație individual, vom contacta după primirea reclamației și vom informa dacă dorim returnăm accesoriul produsului sau întregul produs. 

 

Cum pot obține un produs reparat? 

 

Produsul reparat va fi returnat la adresa pe care ați completat-o în formularul de reclamație. 

 

Dacă se dovedește produsul nu poate fi reparat 

 

În cazul în care Departamentul de reclamații constată produsul nu poate fi reparat, magazinul nostru online este obligat înlocuiască produsul în termen de 8 zile. Dacă nu este posibilă schimbarea produsului, magazinul nostru este obligat restituie cumpărătorului prețul de achiziție în termen de 8 zile. 

 

Cum și unde pot afla despre remedierea reclamațiilor? 

 

rugăm contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro 

 

Nu găsești răspunsul la întrebarea ta? 

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., rugăm contactați Serviciul nostru Clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro 

Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale. link).