0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Promoții Noutăți Oferte speciale

Stimați Clienți,

Vă informăm că comenzile vor fi acceptate până la data de 18 decembrie 2025.

Serviciul nostru de relații cu clienții va fi disponibil până vineri, 19 decembrie 2025, și vom răspunde cu plăcere la toate întrebările dumneavoastră.

Vă mulțumim sincer că și în anul 2025 ați ales magazinul nostru online. Apreciem fiecare comandă și fiecare feedback — dumneavoastră ne motivați să evoluăm continuu.

În anul următor deschidem un nou capitol: magazinul nostru online va fi complet reînnoit, iar oferta de produse va primi o direcție proaspătă și regândită. Merită să rămâneți alături de noi și să urmăriți în continuare pagina noastră.

Vă informăm că, pe durata procesului de modernizare, nu va fi posibilă plasarea de comenzi. Totuși, reclamațiile și solicitările legate de comenzile deja efectuate vor fi gestionate în mod constant.

Vă mulțumim pentru încrederea acordată pe parcursul întregului an — vă așteptăm și în anul 2026!

Pachetul nu include toate produsele comandate

Produsul a ajuns incomplet/comanda mea nu este totală

Ne pare rău că nu v-au fost livrate toate produsele comandate. Vă rugăm să ne semnalați cât mai curând posibil despre produsul pe care nu l-ați primit și bineînțeles vom rezolva ca comandarea produsului lipsă să fie rezolvată cât mai curând posibil.

Vă rugăm să completați formularul de reclamație din la linkul de mai jos!

Vă rugăm să specificați: numărul comenzii și produsul (produsele) pe formularul de reclamație. În rublica Descrierea erorii, descrieți problema cât mai precis posibil.

Vă vom anunța cu privire la următorul pas al reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea reclamației.

Întrebări frecvente

În acest caz, vă rugăm să completați formularul de reclamație din linkul de mai jos.

În câmpul descrierea erorii, specificați produsul de înlocuit, care este specificat în schema de instalare din ambalaj.

Vă vom anunța în termen de 3 zile lucrătoare de la trimiterea solicitării documentației.

Dacă comanda dumneavoastră constă din mai multe părți, acest lucru este indicat de linia numerică de pe etichetă, de ex. 1/2, 2/2.

Dacă nu ați primit toate articolele din comanda dumneavoastră, vă rugăm să contactați Serviciul nostru Clienți la info@inlea.ro. Pe baza numărului de urmărire a coletului, colegii noștri vă vor urmări comanda lipsă.

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro.