Pachetul nu include toate produsele comandate
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Pachetul nu include toate produsele comandate

  1. PRODUSUL A AJUNS INCOMPLET/COMANDA MEA NU ESTE TOTALĂ 

Ne pare rău nu v-au fost livrate toate produsele comandate 

rugăm ne semnalați cât mai curând posibil despre produsul pe care nu l-ați primit și bineînțeles vom rezolva ca comandarea produsului lipsă fie rezolvată cât mai curând posibil. 

rugăm completați formularul de reclamație din la linkul de mai jos! 

rugăm specificați: numărul comenzii și produsul (produsele) pe formularul de reclamație. În rublica Descrierea erorii, descrieți problema cât mai precis posibil. 

vom anunța cu privire la următorul pas al reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea reclamației. 

 

 

 

Piese lipsă din ambalajul din fabrică 

În acest caz, rugăm completați formularul de reclamație din linkul de mai jos. 

În câmpul descrierea erorii, specificați produsul de înlocuit, care este specificat în schema de instalare din ambalaj. 

vom anunța în termen de 3 zile lucrătoare de la trimiterea solicitării documentației. 

 

Comanda mea este incompletă 

Dacă comanda dumneavoastră constă din mai multe părți, acest lucru este indicat de linia numerică de pe etichetă, de ex. 1/2, 2/2.  

Dacă nu ați primit toate articolele din comanda dumneavoastră, rugăm contactați Serviciul nostru Clienți la info@inlea.ro 

Pe baza numărului de urmărire a coletului, colegii noștri vor urmări comanda lipsă. 

 

Cum și unde pot afla despre remedierea reclamațiilor? 

rugăm contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro