Pachetul nu include toate produsele comandate
PRODUSUL A AJUNS INCOMPLET/COMANDA MEA NU ESTE TOTALĂ
Ne pare rău că nu v-au fost livrate toate produsele comandate.
Vă rugăm să ne semnalați cât mai curând posibil despre produsul pe care nu l-ați primit și bineînțeles vom rezolva ca comandarea produsului lipsă să fie rezolvată cât mai curând posibil.
Vă rugăm să completați formularul de reclamație din la linkul de mai jos!
Vă rugăm să specificați: numărul comenzii și produsul (produsele) pe formularul de reclamație. În rublica Descrierea erorii, descrieți problema cât mai precis posibil.
Vă vom anunța cu privire la următorul pas al reclamației în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea reclamației.
Piese lipsă din ambalajul din fabrică
În acest caz, vă rugăm să completați formularul de reclamație din linkul de mai jos.
În câmpul descrierea erorii, specificați produsul de înlocuit, care este specificat în schema de instalare din ambalaj.
Vă vom anunța în termen de 3 zile lucrătoare de la trimiterea solicitării documentației.
Comanda mea este incompletă
Dacă comanda dumneavoastră constă din mai multe părți, acest lucru este indicat de linia numerică de pe etichetă, de ex. 1/2, 2/2.
Dacă nu ați primit toate articolele din comanda dumneavoastră, vă rugăm să contactați Serviciul nostru Clienți la info@inlea.ro
Pe baza numărului de urmărire a coletului, colegii noștri vă vor urmări comanda lipsă.
Cum și unde pot afla despre remedierea reclamațiilor?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro