Pachetul nu conține produsul comandat
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Pachetul nu conține produsul comandat

  1. PRODUS GREȘIT / NU AM PRIMIT PRODUSUL COMANDAT) 

Dacă nu ați primit ceea ce ați comandat, ne cerem scuze. 

În cazul unui produs livrat incorect, rugăm completați formularul de reclamație cât mai curând posibil în linkul de mai jos. 

După consultarea prealabilă, noi ne vom ocupa de retur, nu trebuie faceți griji pentru aceasta. 

 

Am comandat un produs greșit 

 

Dacă ați omis o greșeală la comandă, puteți returna produsele nedeschise și nedeteriorate. 

În acest caz, cumpărătorului i se vor percepe costurile de transport asociate returnării produsului (produselor). 
 

Cum pot returna produsul? 

Vă rugăm să ne contactați prin e-mail (info@inlea.ro) sau telefonic +40 31 229-5919.  

 

 

Nu am primit produsul comandat 

Încercăm facem comenzile cu cea mai mare grijă, dacă nu primiți produsul comandat. ne cerem scuze 

Completați formularul nostru de reclamație de mai jos, denumiți produsul livrat incorect în descrierea câmpului defectului sau atașați o fotografie a produsului sau a cutiei livrate. 

Reprezentantul nostru de servicii pentru clienți va contacta în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea formularului pentru a rezolva problema cât mai curând posibil.. 

 

 

 

 

 

 

 

Cum returnez un produs livrat greșit sau primesc un produs comandat? 

În cazul în care greșeala a apărut din partea noastră, vom înlocui produsul (produsele) cu un schimb al produselor. 

După primirea formularului de reclamație completat corespunzător, departamentul nostru de reclamații va contacta în cel mult 3 zile lucrătoare pentru a aranja un schimb de produse/pachete. 

Această metodă de livrare nu costă suplimentar. (este suportată de noi) 

Odată ce data estimată a schimbării pachetului a fost discutată cu departamentul nostru de reclamații, tot ce trebuie faceți este reambalați cu atenție produsul (nedeteriorat și neutilizat), împreună cu toată hârtia și etichetele dvs. 

Atunci când o nouă comandă (adică o înlocuire) este plasată de curier, produsul neconform trebuie predat curierului, care va prelua eticheta coletului și va returna produsul în depozitul nostru 

 

Cum și unde pot afla despre rezolvarea reclamațiilor? 

rugăm contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro 

 

Nu ați găsit răspuns la întrebarea dumneavoastră? 

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., rugăm contactați serviciul nostru pentru clienți la info@inlea.ro 

Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale (link). 

Tvar