Pachetul nu conține produsul comandat
0 0,00 Lei
Coșul de cumpărături este gol!
Oferte speciale Noutăți OFERTA ZILEI

Pachetul nu conține produsul comandat

Produs greșit / Nu am primit produsul comandat

Dacă nu ați primit ceea ce ați comandat, ne cerem scuze.

În cazul unui produs livrat incorect, vă rugăm să completați formularul de reclamație cât mai curând posibil în linkul de mai jos.

După consultarea prealabilă, noi ne vom ocupa de retur, nu trebuie să vă faceți griji pentru aceasta.

Întrebări frecvente

Dacă ați omis o greșeală la comandă, puteți returna produsele nedeschise și nedeteriorate. În acest caz, cumpărătorului i se vor percepe costurile de transport asociate returnării produsului (produselor).

Vă rugăm să ne contactați prin e-mail (info@inlea.ro) sau telefonic +40 31 229-5919.

Încercăm să facem comenzile cu cea mai mare grijă, dacă nu primiți produsul comandat. ne cerem scuze. Completați formularul nostru de reclamație de mai jos, denumiți produsul livrat incorect în descrierea câmpului defectului sau atașați o fotografie a produsului sau a cutiei livrate.

Reprezentantul nostru de servicii pentru clienți vă va contacta în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea formularului pentru a rezolva problema cât mai curând posibil.

În cazul în care greșeala a apărut din partea noastră, vom înlocui produsul (produsele) cu un schimb al produselor.

După primirea formularului de reclamație completat corespunzător, departamentul nostru de reclamații vă va contacta în cel mult 3 zile lucrătoare pentru a aranja un schimb de produse/pachete.

Această metodă de livrare nu vă costă suplimentar. (este suportată de noi)

Odată ce data estimată a schimbării pachetului a fost discutată cu departamentul nostru de reclamații, tot ce trebuie să faceți este să reambalați cu atenție produsul (nedeteriorat și neutilizat), împreună cu toată hârtia și etichetele dvs.

Atunci când o nouă comandă (adică o înlocuire) este plasată de curier, produsul neconform trebuie predat curierului, care va prelua eticheta coletului și va returna produsul în depozitul nostru

Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro.

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., vă rugăm să contactați Serviciul nostru Clienți la adresa de e-mail info@inlea.ro.

Puteți găsi mai multe informații în Termenii și condițiile generale.